Склад робочої групи
Заступник голови Черкаської обласної державної адміністрації
Директор Департаменту регіонального розвитку Черкаської обласної державної адміністрації, голова робочої групи
Начальник управління економічного розвитку Департаменту регіонального розвитку обласної державної адміністрації, заступник голови робочої групи
Головний спеціаліст відділу економічного розвитку Департаменту регіонального розвитку Черкаської обласної державної адміністрації, секретар робочої групи
Менеджер GeekHub

Представник ПРООН в Черкаській області
Начальник управління інвестицій, міжнародного співробітництва та регуляторної політики Департаменту регіонального розвитку Черкаської обласної державної адміністрації
Керівник туроператора "Мандрівник", голова ГО "Асоціація гостинності Черкащини"

Керівник БО "Благодійний фонд "Урожай Громаді"
Керівник KasyaNova Event
Керівник проектів та тренер громадської організації "Молода Черкащина"
Засновник Агенції туристичних ініціатив
Власниця готельно-ресторанного комплексу "Дикий хутір", керівник ГО "Туристичний рух Чигиринщини"
Начальник відділу промоції міста управління інформаційної політики Черкаської міської ради
Директор Черкаської агенції регіонального розвитку
Керівник Черкаського регіонального офісу Програми U-LEAD з Європою
Заслужений художник України, власниця творчої майстерні Олександри Теліженко
Дизайнер одягу TELIZHENKO Fashion House
Керівник КП "Туристично-інформаційний центр м. Дрогобича", аналітик Агенції туристичних ініціатив
Координаторка Всеукраїнської ініціативи "Активна громада" ВОО "Інституту "Республіка", керівник ГО "Ком'юніті медіа хаб"
Очільниця "Черкаси IT Cluster"
Співвласниця ТОВ "Way Up Company"
Менеджерка спільнот Plan B. Idea Boot Camp та Remote Work UA
Проценко Михайло
Дизайнер
Розробники логотипу, айдентики, маркетингової стратегії:

  • Олег Білий, директор студії дизайну "White Design Studio". Олег розробляв бренди таких міст як Дрогобич, Калуш, Чорнобиль, Борислав, Кам'янка-Бузька та Рахівщина.

  • Дмитро Буланов, директор креативного бюро Dmytro Bulanov creative buro. Дмитро розробляв туристичний бренд для Запоріжжя, Генічеська та Скадовського району.

  • Ігор Чава та Олексій Малицький, експерти Агенції туристичних ініціатив міста Дрогобич. Вони підготували стратегії стратегічного розвитку Черкащини, яку ми наразі впроваджуємо.
Детальніше про процес
Аналіз можливостей регіону
Після детального аналізу регіону (липень-вересень 2019), Департамент регіонального розвитку Черкаської ОДА ініціював розробку власного бренду області.

До співпраці запросили експертів Агенції туристичних ініціатив, які вже мали успішний досвід у розробці брендів територій.
Обговорення слоганів
Робоча група об'єднала людей, які представляють різні сфери життя, щоб запустити процес зі створення бренду (жовтень 2019).

Почати вирішили з конкурсу слогану. Адже саме влучне гасло мало допомогти команді в розробці бренду. Коли понад 200 варіантів було зібрано, робоча група опрацювала їх та проголосувала за кращі три слогани.

Також у листопаді 2019 ми запустили цей сайт та інформаційну кампанію. В результаті в період з вересеня 2019 по лютий 2020 отримали понад 400 публікацій у ЗМІ та соцмережах і 10 теле- та радіоефірів.
Туристичний форум у Черкасах
13 грудня 2019 року Департамент у співпраці з ГС «Асоціація гостинності Черкащини» провів у Черкаському художньому музеї 4-ий Туристичний форум Черкащини під назвою "Зробимо БРЕНД Черкащини".

Відбулася презентація ініціативи з розробки бренду, а партнери з Дрогобича, Києва та Тернополя поділилися кращими практиками. Вони пояснили гостям, чому важливо мати бренд регіону.

Більш як 80 осіб з туристичного бізнесу, влади та громадськості відвідали захід. Також Віта Вдовиченко презентувала топ-3 слогани області. Кращий з них запропонували обрати громаді.
Дослідження регіону
Дмитро Буланов та Олег Білий, яким довірили розробку бренду згідно обраного слогана (Черкащина – місце сили), відправились у подорож регіоном.

Вони відвідали численні музеї та пам'ятки, навідались до заповідників та мальовничих місцин області. Все для того, щоб визначити унікальні елементи Черкащини.

Детальніше у матеріалі від The Village.
Презентація айдентики
Кількамісячна робота вилилась у логічне завершення – презентацію айдентики, бренду та маркетингової стратегії 31 липня 2020. Команда відзначила цю подію яскравою презентацією на свіжому повітрі в Холодному Яру.

За словами експертів, робота над брендом тільки почалася. Адже саме жителі області надаватимуть бренду сенсу та вдихатимуть у нього життя. Кожного разу, коли використовуватимуть його.

Шукайте в соцмережах за хештегом #місцесили
Контакти:
бульвар Т. Шевченка, 185, м. Черкаси, 18000