Цей сайт — інформаційно-комунікаційна платформа
про процес та етапи брендингу Черкаської області.
Зліва направо: Олег Білий (White Studio), Ольга Касьянова (ведуча, KasyaNova Event), Ігор Чава (Агенція Туристичних Ініціатив) та Дмитро Буланов (Bulanov Büro) на презентації бренду Черкащини
31 серпня 2020 року відбулася презентація айдентики бренду "Черкащина – місце сили". Представники White Studio та Bulanov Büro презентували результати своєї роботи команді Департаменту регіонального розвитку Черкаської ОДА та партнерам в одному з місць сили – Холодному Яру біля Дуба Максима Залізняка.

Це був завершальний підготовчий етап із вровадження бренду регіону. Логотип та айдентику сприйняли позитивно. Стратегію туристичного розвитку взяли за основу.

ЩО ТАКЕ БРЕНД?

Це ідея, яка об'єднує мешканців області.

Бренд — це імідж та впізнаваність регіону.

Це історія, яку ми розповідаємо світу про себе.
Й від того як ми її розповімо, залежить якими нас побачить і світ.

Вдалий бренд дозволить Черкаській області ефективніше будувати власні конкурентні переваги, залучати інвестиції, туристів і таланти, експортувати власні продукти та змінювати стереотипи.

Брендинг — не короткочасний проект, а стратегія.

Етапи брендингу в Черкаській області:
1
Встановлення партнерства
(березень - липень 2019 року)
Бренд регіону – це про ідентичність усіх жителів області. Ми залучили представників від громади, бізнесу та обласної ради, щоб процес був прозорим, об'єктивним та ефективним.
Познайомитися з командою
2
Інформаційна кампанія
(серпень - жовтень 2019 року)

Ми використали всі наші можливості на той момент, щоб максимальна кількість черкащан дізналася про нашу ініціативу та запропонувала свій варіант слогана.
3
Обрання слогану (листопад 2019 року - 20 січня 2020 року)
Наша команда відібрала ТОП-3 ідеї, за які потім голосували як онлайн, так і на місцях. "Інститут "Республіка" допомогла нам із проведенням голосування.
Як відбувався конкурс слогану
4
Розробка логотипу та брендбук (квітень - липень 2020 року)
Наші партнери з White Studio та Bulanov Büro розробили необхідні бренд-матеріали, які ви можете бачити на цій сторінці.
5
Впровадження та просування бренду (2020-2024)
Аналітик Агенції туристичних ініціатив, Ігор Чава, розробив стратегію впровадження бренду регіону. Тепер в ОДА є чіткий план на 5 років, щоб зробити Черкащину туристично-привабливим регіоном – цікавим та комфортним для гостей.
Бренд – це ідея, яка об'єднує та надихає.
Успіх залежить від кожного жителя Черкащини
Наші партнери
Вони допомагають створювати бренд Черкащини
Медіа партнери
Ми вдячні за висвітлення ініціативи
Контакти:
бульвар Т. Шевченка, 185, м. Черкаси, 18000