Наша команда

Склад робочої групи

Карманнік Роман

Заступник голови Черкаської обласної державної адміністрації

Стеценко Василь

Директор Департаменту регіонального розвитку Черкаської обласної державної адміністрації, голова робочої групи

Пивак Дмитро

Начальник управління економічного розвитку Департаменту регіонального розвитку обласної державної адміністрації, заступник голови робочої групи

Козьміна Ірина

Головний спеціаліст відділу економічного розвитку Департаменту регіонального розвитку Черкаської обласної державної адміністрації, секретар робочої групи

Андрущенко Денис

Менеджер GeekHub

Бабкова Анна

Представник ПРООН в Черкаській області

Вдовиченко Віта

Начальник управління інвестицій, міжнародного співробітництва та регуляторної політики Департаменту регіонального розвитку Черкаської обласної державної адміністрації

Височин Валентина

Керівник туроператора "Мандрівник", голова ГО "Асоціація гостинності Черкащини"

Волочай Тетяна

Керівник БО "Благодійний фонд "Урожай Громаді"

Касьянова Ольга

Керівник KasyaNova Event

Ковальчук Тетяна

Керівник проектів та тренер громадської організації "Молода Черкащина"

Малицький Олексій

Засновник Агенції туристичних ініціатив

Островська Леся

Власниця готельно-ресторанного комплексу "Дикий хутір", керівник ГО "Туристичний рух Чигиринщини"

Пустовгар Марина

Начальник відділу промоції міста управління інформаційної політики Черкаської міської ради

Ропало Любов

Директор Черкаської агенції регіонального розвитку

Слинько Сергій

Керівник Черкаського регіонального офісу Програми U-LEAD з Європою

Теліженко Олександра

Заслужений художник України, власниця творчої майстерні Олександри Теліженко

Теліженко Олеся

Дизайнер одягу TELIZHENKO Fashion House

Чава Ігор

Керівник КП "Туристично-інформаційний центр м. Дрогобича", аналітик Агенції туристичних ініціатив

Гурьянова Марина

Координаторка Всеукраїнської ініціативи "Активна громада" ВОО "Інституту "Республіка", керівник ГО "Ком'юніті медіа хаб"Координаторка Всеукраїнської ініціативи "Активна громада" ВОО "Інституту "Республіка", керівник ГО "Ком'юніті медіа хаб"

Негода Анастасія

Очільниця "Черкаси IT Cluster"

Попова Наталія

Співвласниця ТОВ "Way Up Company"

Андрущенко Мар'яна

Менеджерка спільнот Plan B. Idea Boot Camp та Remote Work UA

Проценко Михайло

Дизайнер

Автори бренду

Розробники логотипу, айдентики, маркетингової стратегії

  • Олег Білий, директор студії дизайну "White Design Studio". Олег розробляв бренди таких міст як Дрогобич, Калуш, Чорнобиль, Борислав, Кам'янка-Бузька та Рахівщина.
  • Дмитро Буланов, директор креативного бюро Dmytro Bulanov creative buro. Дмитро розробляв туристичний бренд для Запоріжжя, Генічеська та Скадовського району.
  • Ігор Чава та Олексій Малицький, експерти Агенції туристичних ініціатив міста Дрогобич. Вони підготували стратегії стратегічного розвитку Черкащини, яку ми наразі впроваджуємо.

Історія

Детальніше про процес

Аналіз можливостей регіону

Після детального аналізу регіону (липень-вересень 2019), Департамент регіонального розвитку Черкаської ОДА ініціював розробку власного бренду області.

До співпраці запросили експертів Агенції туристичних ініціатив, які вже мали успішний досвід у розробці брендів територій.

Обговорення слоганів

Робоча група об’єднала людей, які представляють різні сфери життя, щоб запустити процес зі створення бренду (жовтень 2019).

Почати вирішили з конкурсу слогану. Адже саме влучне гасло мало допомогти команді в розробці бренду. Коли понад 200 варіантів було зібрано, робоча група опрацювала їх та проголосувала за кращі три слогани.

Також у листопаді 2019 ми запустили цей сайт та інформаційну кампанію. В результаті в період з вересеня 2019 по лютий 2020 отримали понад 400 публікацій у ЗМІ та соцмережах і 10 теле- та радіоефірів.

Туристичний форум у Черкасах

13 грудня 2019 року Департамент у співпраці з ГС «Асоціація гостинності Черкащини» провів у Черкаському художньому музеї 4-ий Туристичний форум Черкащини під назвою “Зробимо БРЕНД Черкащини”.

Відбулася презентація ініціативи з розробки бренду, а партнери з Дрогобича, Києва та Тернополя поділилися кращими практиками. Вони пояснили гостям, чому важливо мати бренд регіону.

Більш як 80 осіб з туристичного бізнесу, влади та громадськості відвідали захід. Також Віта Вдовиченко презентувала топ-3 слогани області. Кращий з них запропонували обрати громаді.

Дослідження регіону

Дмитро Буланов та Олег Білий, яким довірили розробку бренду згідно обраного слогана (Черкащина – місце сили), відправились у подорож регіоном.

Вони відвідали численні музеї та пам’ятки, навідались до заповідників та мальовничих місцин області. Все для того, щоб визначити унікальні елементи Черкащини.

Детальніше у матеріалі від The Village.

Презентація айдентики

Кількамісячна робота вилилась у логічне завершення – презентацію айдентики, бренду та маркетингової стратегії 31 липня 2020. Команда відзначила цю подію яскравою презентацією на свіжому повітрі в Холодному Яру.

За словами експертів, робота над брендом тільки почалася. Адже саме жителі області надаватимуть бренду сенсу та вдихатимуть у нього життя. Кожного разу, коли використовуватимуть його.

Шукайте в соцмережах за хештегом #місцесили