Конкурс слогану

ЧЕРКАЩИНА - МІСЦЕ СИЛИ!

Саме цей слоган переміг в конкурсі на обрання Слогану для майбутнього бренду Черкаської області. 
Конкурс проходив у два етапи.

1-й етап (20.11.2019 - 16.12.2019)
Збір ідей слогану.
Отримано 231 пропозицію. Серед цих ідей конкурсна комісія відібрала ТОП-3 слогани, які потрапили в 2-й етап.

2-й етап (13.12.2019 - 19.01.2020)
Проведення публічних консультацій Інститутом Республіка з метою обрання одного із ТОП-3 слоганів для бренду Черкащини. 

Результати публічних консультацій:

1. Черкащина - місце сили (44,05%)
2. Черкащина - тут починається Україна (40,87%)
3. Черкащина - земля переможців (15,07%)

Переможців було оголошено 20 січня 2020 року.

За найкращий слоган, який ВІДПОВІДАВ КРИТЕРІЯМ, переможці конкурсу отримали туристичне спорядження: намет, карімат, спальний мішок, рюкзак.

  1. Короткий, не більше 4-х слів;
  2. Українською мовою (бажано переклад англійською мовою);
  3. Характеризує регіон;
  4. Передає харизму Черкащини та розкриває її невідомі, цікаві, оригінальні сторони;
  5. Легко запам’ятовується;
  6. Продовжує речення: «Черкащина…»;
  7. Основний меседж слогану націлений на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули.